Vardagsfabler - Verkligheten på riktigt

onsdag, april 04, 2007

Besatt

Jag kan inte hjälpa det, det är som om jag har blivit fullkomligt fast vid tanken på de där jävla glasögonen. Vilket i sig egentligen är en rätt fånig grej. Jag har redan ett par sjukt snygga glasögon (även om vissa pikar och påpekar att det ser rätt gay ut när de blir mörka i solljus (polariserande)) som jag passar väldigt bra i. Men det hjälps inte.

Det rycker i begär-muskeln mer än normalt (en muskel som på något sätt är fäst vid mitt bankkonto). Fullkomligt allvarligt så lär det sluta med att jag går ut därifrån med ett par glasögon för typ fyra papp. Onödigt och fånigt, men jag är ta mig fan ännu snyggare i de glasögonen än de jag har nu. Så vad fan gör man liksom. Bara att ge upp och punga ut med pengarna liksom.

Dagens I-landsproblem deluxe.